5.9.06

paradís

Adéu paradís. Adéu-siau.
i sí, ho dic amb melancolia, perquè t'enyoraré. I molt. Moltíssim.
Adéu dormilones, adeú esmorzars a les 14.30 i dinars a les 16.00.
Adéu migdiades arrapades amb cames alienes i nasos i respiracions de descans profund.
I adeú també a platja fins les "quinientas" i a banyades sense pretensió de ser-ho. I a piscina plena de guiris.
Adeú a dutxes ràpides perquè ningú se't coli, i a vigilar per no perdre gaires propietats. Adéu andaluces i anglesos i italians que ens heu acompanyat aquestes nits. I discos-pub i discos a seques poc plenes de fiesteros.´
Adéu taxis i busos, i adéu a l'esperança que "segur que d'aquí res passarà el següent bus".
Adéu greix (comença el règim) i adéu pelletes (intento deixar-me de mossegar les ungles). Benvinguts ànims!
Adéu relax, descans, i plaer.
Adéu Benalmádena, i l'olor d'alegria bestial. Fins aviat.

Us estimo!

7 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

quin greu que s'acaben les vacances! jo encara m'estic fent a la idea! fins l'any que ve!

15:45  
Blogger meravella ha dit...

no ho saps prou...!!

queden en el molt bon record!

15:48  
Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Colteu! No em dramatitzeu, home!

Esmorzars a les 14:30. I dinars a ls 16:00. Però, però, però, però ...

Aix, va, aixequeu el culet les dues i comenceu a fer rutllar el país!!!

Petonets

16:25  
Blogger Ainalma ha dit...

Aiss, quina mandra...

17:31  
Blogger nimue ha dit...

em sembla que quan Pep diu les dues es refereix a tu i a mi per separat, meravella. Saps que passa... que opina que hem tingut massa vacances... :PP

22:02  
Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Nimu, una mica de respecte envers els que no n'hem tingut tantes!!!

Oye, no em persegueixis ni matitizis el que vaig dient pels blogs, que fa com cosa! :P

Petonets per les dues!

08:16  
Blogger meravella ha dit...

jajajaja!!
Nimue, jo encantadíssima com tu de les fabuloses vacances!
I tens raó, es referia a tu i a mi!

Pep, o angu! Et respectem però tu també a nosaltres eh?1 Hauries d'estar content per la nostra alegria!!!!!

14:36  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici