9.9.06

suc de taronja

La rutina de cada matí em pesa.
I la de la tarda.
El suc de taronja i cereals amb llet em desperten lentament.
Em tallaria el cabell si em diguessin que fent-ho podria dormir molt més.
És llarg el meu cabell. S'hi combinen rínxols amples i no rínxols i juga amb els marrons. A vegades vol xulejar d'elegant, però en general, no en té res. Ara que tot depèn de com m'hi posi.
De fet, la gamma dels marrons és una còpia de la mirada, que, segons com, tira a verdós.
M'agrada el verd però jo no me'l veig.
El conjunt de marrons i verds construeixen, potser fins i tot sense voler-ho, una imatge sèria, còmoda, però jove.

El que a mi m'agrada més és el suc de taronja.

I tenir un bon dia.

3 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

I sempre farà més bon dia si ens tenim aprop.

Vals, per això, i per tot, mira, només falta qe tu creguis, o millor, no, sinó perdries màgia:D

T'estimoduo*

16:07  
Anonymous Anònim ha dit...

vull ser el suc :D

ets una artista, creuto!!!
arribaras lluny, creuto!!!
ningu es millor, creuto!!!

t'estimo molt, ja u saps :D

su

16:09  
Blogger meravella ha dit...

Vosaltres sou el suc, la taronja, els no rínxols, el marró i tot!

Vosaltres sou jo i em sembla que indefinidament!

16:11  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici