19.12.06

fotografies

Amb trossets en blanc i negre de simples formes i gesticulacions, badava sempre.
I com si tot fos tan lent com una gota d'aigua ja cansada, jeia, descaradament, amb el sol ponent-se i fotografies.

I ho feia sense ímpetu.

Passava, lentament i una rere l'altre sense canviar de direcció, fotografies de formes i gesticulacions i fins i tot de paisatges bonics i ja borrosos per culpa dels anys.
I com una gota d'aigua ja cansada, una llàgrima resorgia de la blavor dels seus ulls i rodolava, amb paciència, pel rostre hostil.
I sense cap mena de força, com vençut en una batalla de cavallers valents, es deixava caure, i la llàgrima, ara ja no tan pacient, queia amb ell i amb el seu rostre.
I badaven.
Badaven tots al ritme de fotografies molt poc recents.

2 comentaris:

Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Uiiiiiii, que ens estem tornant "serius" amb els posts, uiiiiiiiii!!!

Ep, jo a "lo" meu, final d'any collonut, 2007 immillorable. No, no parlo de la meva vida ... parlo dels desitjos per a tu. Ah, i potser el més important, pau i amor (i això de l'amor no té a veure amb la "vaselina" de l'altre dia!) ;)

Cuida't.
Una abraçada
PEP

09:33  
Anonymous Anònim ha dit...

M'agrada la quotidianitat i ironia dels teus comentaris!!!!

Tinc un Nadal atrafegat pero no menys felis !
Bon 2007

17:45  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici