6.8.07

puntuaCcions


[la famosa inspiració ve a rajos; o no ve]

2 comentaris:

Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Que xulo, nena!!! Sí que estàs feta una poetessa, sí!!! Carai amb la Meravella!!!

Jo tinc un trauma de quan era petit amb els signes de puntuació: A 2n d'EGB a una redacció la profe parlava d'ovelles, crec, i la frase s'acabava amb un "para que el lobo no se las coma" ... i jo vaig escriure "para que el lobo no se las ," ... aix, m'acompanyarà tota la vida, això.

Un fort petò, senyoreta ... avui hem momit frescos!!!

08:09  
Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Volem un post nou!!!

És que tinc un setembre reivindicatiu!!! jejejejeje

Per cert, vaig estar per la FM d'Igualada el diumenge passat no, l'altre!!!

Petonets

08:06  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici